poniedziałek, 18 stycznia 2016

Przygotowania

Witam!


Jestem Sebastian . Uczęszczam do 2 klasy gimnazjum im. Generała Kazimierza Tańskiego. Założyłem tego bloga gdyż chcę pomóc innym. Gdy chodziłem do podstawówki miałem zamiar stworzyć grę, nie wiedziałem jeszcze, że będzie to takie trudne. Zacząłem od prostej gry 2D podobnej do Mario. Potrzebowałem wielu informacji na temat programowania, niestety biblioteka Unity była po angielsku. Wtedy przyszedł mi z pomocą pewien znajomy obiecał, że będzie mnie uczył. Raz w tygodniu uczył mnie podstaw potem coraz bardziej zaawansowanych, aż w końcu stworzyłem pierwszą grę. Teraz ja chcę kontynuować jego ,,misję". Zaczniemy od podstaw C# w Unity, poradniki będę tworzył razy 3 dni w tygodniu: wtorek, czwartek i sobota. Zaczniemy tworzyć od gry 2D podobnej do Mario, potem coś bardziej zaawansowanego. Pierwszy poradnik pojawi się już jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz